Niepłodność męska Poznań

Strona główna / leczenie / Niepłodność męska Leczenie | Poznań

Leczenie niepłodności męskiej

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) określa niepłodność jako chorobę społeczną. Zaburzenia dotyczące płodności męskiej mogą być skutkiem działania wielu czynników związanych między innymi z nieprawidłową gospodarką hormonalną. Ogromny wpływ na ten stan mają również potencjalne choroby w obrębie jąder oraz najądrzy, a także stosowanie używek. W konsekwencji Pacjenci mają obniżone parametry nasienia lub nawet całkowity brak plemników. Jeżeli obawiasz się, że problem może dotyczyć Ciebie, umów się na konsultację w naszym gabinecie urologicznym w Poznaniu. Leczenie niepłodności męskiej to jedna z naszych specjalności.

Leczenie niepłodności męskiej

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) określa niepłodność jako chorobę społeczną. Zaburzenia dotyczące płodności męskiej mogą być skutkiem działania wielu czynników związanych między innymi z nieprawidłową gospodarką hormonalną. Ogromny wpływ na ten stan mają również potencjalne choroby w obrębie jąder oraz najądrzy, a także stosowanie używek. W konsekwencji Pacjenci mają obniżone parametry nasienia lub nawet całkowity brak plemników. Jeżeli obawiasz się, że problem może dotyczyć także Ciebie, umów się na konsultację w naszym gabinecie urologicznymPoznaniu. Leczenie niepłodności męskiej to jedna z naszych specjalności.

Przyczyny zaburzeń płodności męskiej

Problem związany z niepłodnością dotyczy obu płci. Mówimy o niej wtedy, gdy para bezskutecznie stara się o dziecko przez co najmniej rok. U mężczyzn jej główną przyczyną mogą być różnego rodzaju choroby ogólnoustrojowe, a więc cukrzyca, niedoczynność przysadki mózgowej, przewlekłe zapalenie nerek czy schorzenia układu krążenia. Powodem kłopotów z płodnością są również zaburzenia pracy jąder, które mogą być uwarunkowane genetycznie lub występować na skutek urazów czy nowotworów. Obniżona jakość nasienia związana jest też z nieprawidłową dietą, noszeniem zbyt obcisłej bielizny, stosowaniem substancji anabolicznych oraz siedzącym trybem życia ? często dochodzi wtedy do przegrzewania jąder oraz powstawania żylaków powrózka nasiennego. Do przyczyn niepłodności należą także zaburzenia ejakulacji i erekcji oraz obustronne wnętrostwo.

Leczenie niepłodności u mężczyzn

Kluczem do skutecznego wyleczenia niepłodności jest właściwa diagnoza. Podstawą jest więc szczegółowy wywiad medyczny oraz badania przedmiotowe Pacjenta. Ważne są również badania dodatkowe i konsultacjeurologiem lub endokrynologiem.

Profesjonalny gabinet urologiczny dla Pacjentów z Poznania i nie tylko

Chcesz rozpocząć skuteczne i bezpieczne leczenie niepłodności? Odwiedź naszą poradnię urologicznąPoznaniu lub zamów wizytę domową. Specjalista z wieloletnim doświadczeniem Łukasz Wojnar przeprowadzi kompleksową diagnostykę, a także pomoże dobrać odpowiednie metody leczenia męskiej niepłodności. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.