Badanie płodności Poznań

Strona główna / leczenie / Badanie płodności Poznań

Badanie płodności Poznań

Niepłodność męska Poznań

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) określa niepłodność jako chorobę społeczną. Zaburzenia dotyczące płodności męskiej mogą być skutkiem działania wielu czynników związanych między innymi z nieprawidłową gospodarką hormonalną. Ogromny wpływ na ten stan mają również potencjalne choroby w obrębie jąder oraz najądrzy, a także stosowanie używek. W konsekwencji Pacjenci mają obniżone parametry nasienia lub nawet całkowity brak plemników. Jeżeli obawiasz się, że problem może dotyczyć Ciebie, umów się na konsultację w naszym gabinecie urologicznym w Poznaniu. Leczenie niepłodności męskiej to jedna z naszych specjalności.

Leczenie niepłodności męskiej

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) określa niepłodność jako chorobę społeczną. Zaburzenia dotyczące płodności męskiej mogą być skutkiem działania wielu czynników związanych między innymi z nieprawidłową gospodarką hormonalną. Ogromny wpływ na ten stan mają również potencjalne choroby w obrębie jąder oraz najądrzy, a także stosowanie używek. W konsekwencji Pacjenci mają obniżone parametry nasienia lub nawet całkowity brak plemników. Jeżeli obawiasz się, że problem może dotyczyć także Ciebie, umów się na konsultację w naszym gabinecie urologicznymPoznaniu. Leczenie niepłodności męskiej to jedna z naszych specjalności.

Przyczyny zaburzeń płodności męskiej

Problem związany z niepłodnością dotyczy obu płci. Mówimy o niej wtedy, gdy para bezskutecznie stara się o dziecko przez co najmniej rok. U mężczyzn jej główną przyczyną mogą być różnego rodzaju choroby ogólnoustrojowe, a więc cukrzyca, niedoczynność przysadki mózgowej, przewlekłe zapalenie nerek czy schorzenia układu krążenia. Powodem kłopotów z płodnością są również zaburzenia pracy jąder, które mogą być uwarunkowane genetycznie lub występować na skutek urazów czy nowotworów. Obniżona jakość nasienia związana jest też z nieprawidłową dietą, noszeniem zbyt obcisłej bielizny, stosowaniem substancji anabolicznych oraz siedzącym trybem życia ? często dochodzi wtedy do przegrzewania jąder oraz powstawania żylaków powrózka nasiennego. Do przyczyn niepłodności należą także zaburzenia ejakulacji i erekcji oraz obustronne wnętrostwo.

Leczenie niepłodności u mężczyzn

Kluczem do skutecznego wyleczenia niepłodności jest właściwa diagnoza. Podstawą jest więc szczegółowy wywiad medyczny oraz badania przedmiotowe Pacjenta. Ważne są również badania dodatkowe i konsultacjeurologiem lub endokrynologiem.

Profesjonalny gabinet urologiczny dla Pacjentów z Poznania i nie tylko

Chcesz rozpocząć skuteczne i bezpieczne leczenie niepłodności? Odwiedź naszą poradnię urologicznąPoznaniu lub zamów wizytę domową. Specjalista z wieloletnim doświadczeniem Łukasz Wojnar przeprowadzi kompleksową diagnostykę, a także pomoże dobrać odpowiednie metody leczenia męskiej niepłodności. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Badania płodności — Poznań

Jeśli Ty i Twoja partnerka od dłuższego czasu staracie się o dziecko, ale nie przynosi to efektów, warto odwiedzić gabinet urologiczny, aby znaleźć przyczynę problemu. Niekiedy jego powodem może być niepłodność wywoływana rozmaitymi czynnikami, począwszy od zaburzeń hormonalnych, na różnego typu schorzeniach skończywszy. Bez względu jednak na źródło, dolegliwości tego typu powinny zostać skonsultowane z urologiem, który przeprowadzi badanie płodności i podejmie odpowiednie działania.

Badanie i leczenie problemów z płodnością w Poznaniu

W moich gabinetach urologicznych w Poznaniu wykonuję niezbędne badania płodności, aby szybko, a przede wszystkim skutecznie określić przyczynę kłopotów, a następnie wdrożyć odpowiednie leczenie lub skierować do specjalisty (na przykład endokrynologa). Wsparcie doświadczonego lekarza jest bowiem nieodzowne, w bardzo wielu przypadkach pomagając w rozwiązaniu problemów. Zapraszam do umówienia wizyty w celu w wykonania badań płodności.