Nietrzymanie moczu Poznań

Strona główna / leczenie / Nietrzymanie moczu Poznań | Leczenie, zabieg i USG

nietrzymanie moczu poznań

Nietrzymanie moczu urolog Poznań

Dolegliwości urologiczne bywają dla Pacjentów nie tylko dokuczliwe, ale przede wszystkim wstydliwe. Nietrzymanie moczu to jedno ze schorzeń, które wyjątkowo utrudnia codzienne funkcjonowanie oraz higienę osobistą. Aby przywrócić sobie maksymalny komfort życia, umów się na wizytę w naszym gabinecie urologicznym w Poznaniu. Doktor Łukasz Wojnar to doświadczony specjalista, który przeprowadzi pełną diagnostykę, jak również kompleksowe leczenie nietrzymania moczu. Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z urologiem!

Nietrzymanie moczu – pomoc urologaPoznaniu

Wizyta w gabinecie urologa w związku z nietrzymaniem moczu może wywoływać u wielu mężczyzn dyskomfort spowodowany uczuciem wstydu. Jest to jednak przypadłość, którą bardzo często można skutecznie wyleczyć. Aby było to jednak możliwe, należy udać się do specjalisty urologa w celu przeprowadzenia kompleksowej diagnostyki, a następnie wdrożenia odpowiedniej terapii. W gabinecie urologicznymPoznaniu doktor Łukasz Wojnar zajmuje się leczeniem nietrzymania moczu, które pozwoli Ci uwolnić się od dyskomfortu. Jeśli potrzebujesz wsparcia urologa, umów się na konsultację już dziś!

Przyczyny nietrzymania moczu Poznań

Problemy z utrzymaniem moczu u mężczyzn mogą mieć rozmaite przyczyny. Do najczęstszych należy uszkodzenie lub zwężenie cewki moczowej, przerost stercza, infekcje czy zaburzenia neurologiczne. Niekiedy kłopoty tego rodzaju są objawem innego schorzenia jak choroba Parkinsona, cukrzyca albo przypadłość znana jako pęcherz nadreaktywny. Najpowszechniejsze przyczyny nietrzymania moczu można jednak skutecznie wyeliminować z pomocą odpowiedniego leczenia zaleconego przez urologa. W klinice urologiiPoznaniu wykonujemy niezbędne testy diagnostyczne, aby zlokalizować źródło problemów i rozpocząć właściwą terapię.

Diagnostyka nietrzymania moczu urologPoznaniu

Pierwszym krokiem w diagnostyce nietrzymania moczu jest szczegółowy wywiad lekarski, przeprowadzane przez urologa badanie fizykalne, a także analiza laboratoryjna moczu. Pozwalają one między innymi na stwierdzenie, czy przyczyną dolegliwości jest przerost stercza lub infekcja. Do podstawowej diagnostyki wykonywanej w gabinecie urologicznymPoznaniu należy również badanie urodynamiczne. Test ten umożliwia ocenę funkcjonowania dolnych dróg moczowych, w tym zwieracza i pęcherza, co może stanowić nieocenioną pomoc dla urologa w diagnostyce nietrzymania moczu.

Leczenie nietrzymania moczu – wsparcie urologaPoznaniu

Metoda terapii nietrzymania moczu zależy przede wszystkim od źródła dolegliwości. W łagodnych przypadkach urolog zaleci odpowiednie leki, zaś w nieco bardziej skomplikowanych może być konieczna operacja. W gabinecie urologicznymPoznaniu zdajemy sobie sprawę z tego, że nietrzymanie moczu dla wielu Pacjentów jest wstydliwą przypadłością, dlatego zapewniamy przyjazną atmosferę, w której poczujesz się swobodnie. Szukasz specjalisty urologa zajmującego się problemami z utrzymaniem moczu? Skontaktuj się z gabinetem doktora Łukasza Wojnara!

Nietrzymanie moczu — zabieg w Poznaniu

Leczenie nietrzymania moczu, w przypadku nieskuteczności leczenia farmakologicznego, wymaga poddaniu się zabiegu pod opieką specjalisty urologa. Umożliwia to szybkie odzyskanie komfortu życia i powrót do ulubionych aktywności, blokowanych przez wstydliwe schorzenie. Jeżeli mieszkasz w Poznaniu i zależy Ci na profesjonalnej opiece lekarskiej - umów wizytę już dziś! Zabieg nie wymaga długiej rekonwalescencji, a nowoczesne metody terapii oferowane Pacjentom cieszą się potwierdzoną skutecznością.

USG układu moczowego — Poznań

Aby zdiagnozować źródło problemu i dostosować prawidłowy schemat leczenia, niezbędne może okazać się wykonanie USG układu moczowego. To bezbolesne badanie pomaga dojrzeć ewentualne zmiany wymagające interwencji lekarza. W naszym gabinecie wykonasz takie badanie i otrzymasz profesjonalny opis wykonany przez cenionego specjalistę-urologa. Zachęcamy do rezerwacji terminów oraz wykonania USG wszystkich Pacjentów z Poznania oraz okolicznych miejscowości. W celu ustalenia szczegółów — zapraszamy do kontaktu z lekarzem!