Operacja stulejki Poznań

Strona główna / leczenie / Stulejka Poznań | Operacja, leczenie i zabieg

stulejka poznań

Stulejka ‐ jak wygląda leczenie?

Stulejka jest schorzeniem wrodzonym lub nabytym, które może występować zarówno u młodszych, jak i starszych mężczyzn. Polega ono na zwężeniu otworu napletka, co może utrudniać ‐ a nawet uniemożliwiać ‐ odprowadzenie napletka z żołędzi. Może to powodować dyskomfort oraz ból, a czasem również stan zapalny. Leczenie stulejki jest operacyjne i polega na obrzezaniu, czyli wycięciu napletka. Brak operacji może skutkować różnego rodzaju konsekwencjami ‐ problemami z oddawaniem moczu czy zaburzeniami płodności. Zachęcam do wizyty w moim gabinecie urologicznym w Poznaniu!

Leczenie stulejki Poznań

Stulejka jest schorzeniem, które może być wrodzone lub nabyte. Objawia się ona się w postaci zwężenia ujścia napletka, przez co uniemożliwia jego ściąganie zarówno w stanie spoczynku, jak i wzwodzie. Inną oznaką problemu ze stulejką może być również sytuacja, w której chłopiec bądź mężczyzna ma możliwość ściągnięcia napletka, jednak powoduje to ból, ucisk, a czasem także krwawienie. Biorąc pod uwagę fakt, że prawidłowo rozwinięty napletek u zdrowej osoby powinien chronić i osłaniać wrażliwą na dotyk żołądź prącia, tak ważne jest szybkie zdiagnozowanie choroby oraz podjęcie stosownego leczenia.

Kiedy mamy do czynienia ze stulejką wrodzoną?

Są dwie możliwości wystąpienia tego rodzaju schorzenia. Może ono być uwarunkowane przez czynniki genetyczne lub też być efektem braku bądź niewłaściwego leczenia w okresie niemowlęcym. Wśród najczęstszych przyczyn problemu ze stulejką należy wymienić przede wszystkim nieprawidłową pielęgnację napletka u dzieci, a także niewystarczającą higienę narządów rodnych mężczyzny. W obu tych przypadkach dochodzi do zebrania się martwego naskórka, łoju i innych zanieczyszczeń pod napletkiem, co z kolei prowadzi do powstawania stanów zapalnych. Czujesz, że możesz cierpieć z powodu kłopotów ze stulejką? Odwiedź gabinet urologiczny Łukasza WojnaraPoznaniu już dziś!

Leczenie stulejki u dorosłych

Stawianie diagnozy oraz wybór właściwej metody leczenia są znacznie łatwiejsze u dorosłych pacjentów, ponieważ zwykle cierpią oni z powodu stulejki nabytej, która może wynikać z urazu prącia, powikłań cukrzycowych, stanów zapalnych czy też różnego rodzaju zakażeń. W przypadku zaobserwowania jakichkolwiek objawów warto skierować swoje kroki do kliniki urologiiPoznaniu, gdzie doświadczony lekarz przeprowadzi kompleksowy wywiad oraz niezbędne badania. Jednym z nich jest np. proste badanie fizykalne, polegające na ocenie elastyczności napletka i próbie delikatnego odprowadzenia go aż do oporu. Wprawiony urolog, taki jak Łukasz Wojnar, z pewnością przeprowadzi Cię przez wizytę bezboleśnie, a dodatkowo zajmie się właściwym leczeniem stulejki.

Operacja stulejki Poznań

Dorośli mężczyźni czy dzieci, u których stwierdzono schorzenie stulejki, powinni poddać się zabiegowemu leczeniu tak, by uniknąć pogłębiającego się problemu w obrębie narządów rozrodczych. Procedura ta polega na usunięciu zwężonej części napletka, przez co tworzy szerszy obszar do łatwego odsłaniania żołędzi prącia. W niektórych przypadkach poszerzanie nie daje oczekiwanych efektów, natomiast powstałe blizny mogą powodować ponowne zwężanie. Wtedy warto zdecydować się na kolejną operację stulejki, a w efekcie cieszyć się możliwością ruchu napletkiem bez ograniczeń. Szukasz dobrej kliniki urologii? Odwiedź gabinet urologaPoznania – lekarza Łukasza Wojnara – specjalizującego się w przeprowadzaniu nawet najbardziej skomplikowanych zabiegów, celem leczenia zaawansowanych stulejek. Postaw na sprawdzony gabinet urologiczny już dziś!

Zabieg stulejki — Poznań

Stulejka, czyli zwężenie napletka, to jedna z częściej występujących u mężczyzn dolegliwości intymnych. Powoduje dyskomfort lub ból, utrudnia prawidłowe wykonywanie czynności higienicznych, a także wpływa negatywnie na życie seksualne Pacjenta. Niezależnie od tego, czy schorzenie ma charakter nabyty, czy wrodzony, warto udać się do urologa na zabieg, aby pozbyć się irytującego problemu. Warto podkreślić, że u wielu mężczyzn zwężenie napletka niekorzystnie działa na poczucie własnej wartości i ogólną kondycję psychiczną, dlatego wizyta u specjalisty może przywrócić komfort życia Pacjenta na wielu płaszczyznach. Jeśli szukasz doświadczonego lekarza w Poznaniu — skontaktuj się z nami.

Cena zabiegu stulejki w Poznaniu

Jeśli chcesz poznać dokładny koszt zabiegu stulejkiPoznaniu, umów się na konsultację lub skontaktuj z lekarzem, aby ustalić sposób leczenia i cenę wykonania operacji. Zapraszamy!