Zaburzenia seksualne Poznań

Strona główna / leczenie / Zaburzenia seksualne płodności i erekcji Poznań

Zaburzenia erekcji

Problemy z erekcją dotyczą aż 16% procent mężczyzn w wieku od 20 do 75 lat. Wielu z nich — pod wpływem szkodliwego działania reklam telewizyjnych i programów rozrywkowych — rozwiązania szuka w suplementach diety. Nawet jeśli następuje chwilowa poprawa, nie należy bagatelizować dolegliwości, które w rzeczywistości mogą świadczyć o dużo poważniejszych problemach. Zamiast zażywać kolejne tabletki bez recepty na zaburzenia erekcji, należy jak najszybciej zapisać się na wizytę u urologa, by skonsultować objawy. Na podstawie dokładnej diagnostyki możliwe jest wdrożenie leczenia kompleksowego bądź jedynie objawowego.

Zaburzenia płodności: leczenie pod okiem doświadczonego urologa

Istnieje mnóstwo potencjalnych przyczyn, które mogą prowadzić do zaburzeń erekcji oraz płodności. Mogą to być między innymi czynniki związane z gospodarką hormonalną, choroby o podłożu genetycznym, choroby dotykające obrębu jąder i nadjądrzy, a nawet stosowane przez Pacjenta używki. Niemożliwe jednak jest rozpoznanie faktycznego źródła problemów bez przeprowadzenia szczegółowych badań zleconych przez urologa. Zapisz się na wizytę, by rozpocząć leczenie w gabinecie specjalisty!

Zaburzenia seksualne — Poznań

Zapraszamy do gabinetów urologicznych w Poznaniu, gdzie najpierw przeprowadzamy szczegółowy wywiad z Pacjentem, wykonujemy niezbędne badania, a na podstawie wyników wdrażamy program leczenia. Bagatelizowanie niepokojących objawów może prowadzić do ich nasilenia, w tym na przykład do całkowitej utraty plemników w nasieniu. Skonsultuj swoje objawy ze specjalistą od zaburzeń erekcji lub płodności. Zapraszamy!