Badania weneryczne Poznań

Strona główna / leczenie / Badania weneryczne Poznań

Wśród problemów, z którymi mężczyźni najczęściej zgłaszają się do urologa, wymienić można różnego rodzaju choroby weneryczne. Pojawiają się one zazwyczaj w wyniku odbywania stosunków seksualnych bez zabezpieczenia i mogą wywoływać bardzo uciążliwe dolegliwości, a niekiedy nawet prowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych. Podejrzewając u siebie chorobę weneryczną lub dostrzegając niepokojące objawy w obrębie narządów rozrodczych, należy zdecydować się na badania, które przeprowadzam w moich gabinetach w Poznaniu.

Badania wykrywające choroby weneryczne dla Pacjentów z Poznania

W gabinetach urologicznych w Poznaniu przeprowadzam badania diagnostyczne mające na celu postawienie trafnej diagnozy i rozpoznanie choroby wenerycznej. Do najpowszechniejszych dolegliwości tego rodzaju należą zaś takie schorzenia jak na przykład chlamydioza, opryszczka narządów płciowych, ale też kiła, rzeżączka, wirusowe zapalenie wątroby typu B lub C oraz zakażenie HIV. Część z nich można łatwo wyleczyć, inne zaś wymagają kompleksowej opieki medycznej — w razie zaobserwowania jakichkolwiek objawów nie należy więc czekać z wykonaniem badań wenerycznych. Szybka reakcja pomoże uwolnić się od nieprzyjemnych dolegliwości, a także powstrzymać rozwój choroby.

Skuteczne badania na choroby weneryczne — Poznań i okolice

Jestem urologiem z bogatym, wieloletnim doświadczeniem, dlatego zależy mi przede wszystkim na skutecznej diagnostyce Pacjentów, a następnie szybkim wdrożeniu leczenia. Jeżeli istnieje taka konieczność, zlecam też niezbędne badania laboratoryjne na choroby weneryczne, aby potwierdzić rozpoznanie. Poza profesjonalną opieką medyczną zapewniam również dyskrecję oraz przyjazną atmosferę — doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wizyta u urologa może być dla wielu Pacjentów krępująca. Jeśli więc dostrzegasz u siebie niepokojące objawy i podejrzewasz chorobę przenoszoną drogą płciową, zapraszam do umówienia wizyty w jednym z moich gabinetów.