Leczenie zaburzeń erekcji — Poznań

Strona główna / leczenie / Leczenie zaburzeń erekcji — Poznań

Przyczyny zaburzeń erekcji mogą być różnorodne, począwszy od czynników organicznych, przez psychologiczne, na połączeniu obu tych aspektów skończywszy. Niezależnie jednak od powodu, problemy z osiągnięciem lub utrzymaniem wzwodu wymagają profesjonalnej diagnostyki w celu ustalenia źródła kłopotów oraz wdrożenia odpowiedniej terapii. Zaburzenia erekcji są bowiem poważnym utrudnieniem dla życia seksualnego, a zarazem nierzadko wiążą się z dużym poczuciem dyskomfortu psychicznego dla Pacjenta. W moich gabinetach urologicznych na terenie Poznania zajmuję się więc diagnozowaniem, a także skutecznym leczeniem problemów ze wzwodem.

Zaburzenia erekcji — skuteczne leczenie problemów ze wzwodem w Poznaniu

Kłopoty z erekcją miewają różne podłoże — niekiedy ich źródłem jest stres, niepewność czy fobie, ale w niektórych przypadkach problemy te okazują się objawem innego schorzenia. Do takich dolegliwości należą zaś między innymi choroby układu krążeniowego, cukrzyca, niedobór testosteronu lub urazy rdzenia kręgowego. Zaburzenia erekcji bywają też efektem ubocznym działania leków przeciw nadciśnieniu, metabolicznych bądź antydepresantów. Leczenie problemów ze wzwodem nie powinno być zatem lekceważone — w moich gabinetach w Poznaniu przeprowadzam kompleksową diagnostykę w celu szybkiego ustalenia przyczyny, a w razie potrzeby kieruję do odpowiednich specjalistów.

Pomoc urologa w przypadku kłopotów ze wzwodem

Wielu mężczyzn odkłada wizytę u urologa na później, obawiając się skrępowania i poczucia wstydu — skuteczne leczenie rozmaitych dolegliwości, w tym zaburzeń erekcji, wymaga jednak wsparcia specjalisty, który pomoże w uwolnieniu się od problemu. W moich gabinetach Pacjenci z Poznania oraz okolicznych miejscowości mogą zaś liczyć na przyjazną atmosferę, a także dyskrecję. Chcesz pozbyć się kłopotów w życiu seksualnym? Zapraszam do kontaktu.