Guz pęcherza moczowego - Leczenie

Strona główna / leczenie / Guz pęcherza moczowego Leczenie

Guz Pęcherza Moczowego

Guz Pęcherza moczowego leczenie

Choroby związane z pęcherzem moczowym mogą występować w każdym wieku, jednak pierwsze problemy z jego prawidłowym funkcjonowaniem najczęściej dotykają mężczyzn w wieku od 50 do 80 lat. Objawem choroby zwykle jest bezbolesny krwiomocz ‐ w przypadku zauważenia skrzepów krwi w moczu należy jak najszybciej skonsultować się z lekarzem. Odwiedź nasz gabinet urologiczny w Poznaniu, gdzie dowiesz się szczegółów dotyczących leczenia guzów pęcherza moczowego. Zapraszamy na konsultacje z doświadczonym lekarzem urologiem ‐ Łukaszem Wojnarem.

Leczenie guza pęcherza moczowego

Guz pęcherza moczowego jest dolegliwością, która może dotknąć mężczyznę w każdym wieku, chociaż najbardziej narażeni są mężczyźni, którzy ukończyli 50. rok życia. Szczególnie często takie schorzenie pojawia się u palaczy, dlatego przede wszystkim warto zadbać o profilaktykę i prowadzić aktywny tryb życia wolny od stosowania wszelkich używek. Ryzyko zachorowania wzrasta także u osób, które mają lub miały częsty kontakt z substancjami chemicznymi bądź są obciążone genetycznie. Sprawdź, jak rozpoznać tę groźną chorobę układu moczowego, aby w porę rozpocząć leczenie!

Objawy guza pęcherza moczowego - obserwuj, zachowaj czujność, skonsultuj się z lekarzem

Skrzepy krwi pojawiające się w moczu, częste oddawanie moczu, uczucie parcia na pęcherz, ból podczas oddawania moczu czy zatrzymanie moczu ? to tylko najczęściej występujące objawy, które mogą wskazywać na guza pęcherza moczowego. Może być ich jednak znacznie więcej, dlatego w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów, należy jak najszybciej odwiedzić urologa, który skieruje na odpowiednie badania, postawi diagnozę, a razie potrzeby podejmie się leczenia. Pacjentów z Poznania oraz okolic zapraszamy na konsultacje z Łukaszem Wojnarem ? lekarzem specjalizującym się w chorobach układu moczowego.

Nie bagatelizuj pierwszych objawów - skontaktuj się z doświadczonym urologiem!

Jednym z najważniejszych oznak guza pęcherza moczowego jest krwiomocz, czyli pojawienie się w moczu śladów krwi. Nawet jeśli objaw ten był jednorazowym epizodem, nie należy go bagatelizować, ale natychmiast skonsultować problem z lekarzem specjalistą. Skieruje on Cię na najpotrzebniejsze badania, które pozwolą na postawienie diagnozy, a następnie ustali plan leczenia. Guz pęcherza moczowego to groźna choroba, dlatego warto zaufać profesjonaliście. Urolog Łukasz Wojnar z Poznania to lekarz z wieloletnim doświadczeniem oraz rozległą wiedzą, dlatego możesz być pewien, że trafiłeś w dobre ręce. Zapraszamy na konsultację!